kennis maken

je bent van harte welkom

Bij De Yogaschool maken we onderscheid tussen de opleiding Raja Yoga, de lessen Hatha Yoga en de lessen Zwangerschapsyoga. Voor de opleiding Raja Yoga kan je je aanmelden voor een persoonlijke kennismaking. Bij zowel de Hatha Yoga als de Zwangerschapsyoga kan je je aanmelden voor een proefles.

Raja Yoga

Je kunt op elk moment beginnen met de opleiding Raja Yoga. Meld je gratis en vrijblijvend aan voor een persoonlijk kennismakingsgesprek om meer te weten te komen.

Yoga Enschede

Hatha Yoga

Bij de Hatha Yoga lessen is het mogelijk om elk moment in te stromen. Je kunt je gratis en vrijblijvend aanmelden voor een proefles om te kijken of Hatha Yoga iets voor jou is.

De Yogaschool - zwangerschapsyoga

Zwangerschapsyoga

Bij de Zwangerschapsyoga kan je ook op elk moment instromen. Je kan je aanmelden voor een proefles. We raden je aan om langs te komen als je 3 maanden zwanger bent.

neem contact met ons op

Je kunt gemakkelijk contact opnemen door onderstaand formulier in te vullen. Daarnaast is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen.

Ylvy Vaanholt

Als je denkt geen e-mail te hebben ontvangen dan zou je de spam box kunnen checken. Daarnaast gaan wij veilig om met jouw gegevens en delen deze niet.