overig

blog

Abonneer je op onze blog. Je ontvangt dan voortaan iedere zaterdag automatisch de blog(s) van de afgelopen week.

consulten

Je kunt een consult aanvragen bij een van de medewerkers, tevens leerkrachten van de Yogaschool, als je met een specifiek probleem zit. Je kunt de aanvraag richten aan Yogacharya Patrick Ros of Ylvy Vaanholt. De consult aanvraag zou een lichamelijke klacht kunnen zijn of een bepaalde kwestie waar je maar niet uitkomt.

bedrijven

We ondersteunen regelmatig bedrijven en instellingen door onze inspirerende cursussen en workshops op het gebied van Yoga maar ook weerbaarheids trainingen, agressie regulatie trainingen, zelfverdedigingscursussen, coaching, counseling en mediation , Rots en water trainingen en sociale vaardigheids trainingen. We hebben al vele groepen ontvangen in de afgelopen 25 jaar en deze hebben een introductie les ontvangen, of een langer traject gevolgd.

ruimten

Onze mooie lesruimten zijn te huur. De Yogaschool biedt in haar vestigingen aan de Lonnekerspoorlaan 88, de Lasonderstraat 3 en de Emmastraat 147 de mogelijkheid voor het huren van cursusruimte.

winkel

Natuurlijk zijn er de lesboeken die we in de opleidingen gebruiken en zelf uitgeven. Je kunt kenbaar maken aan de leerkracht dat je een boek wilt aanschaffen. De prijzen vind je terug bij de opleidingspagina’s of in de lesruimten.