aangesloten bij

nrto: Nederlandse Raad voor Training en opleiding

De Yogaschool is als Opleider sinds in het voorjaar van 2022 lid geworden van het NRTO. De volledige erkenning behaalden we op 10 oktober 2022. De NRTO, de Nederlandse Raad voor Training en opleiding, is de brancheorganisatie voor private onderwijsinstellingen, opleidings- en trainingsbureaus. De NRTO behartigt de belangen van private opleiders in Nederland. De NRTO is gesprekspartner van ministeries, leden van de Tweede Kamer, koepels van het publiek onderwijs, sociale partners, maatschappelijke organisaties als de SER en de Stichting van de Arbeid en de media. Het NRTO hanteert een stevige selectie aan de poort. Heeft interne commissies gericht op kwaliteitsbevordering en handhaving. Jaarlijkse betrokkenheid certificerende instellingen.

Met dit keurmerk laten we iedereen zien dat De Yogaschool staat voor kwaliteit en professionaliteit. Je krijgt dit keurmerk niet zomaar. Je zou kunnen stellen dat door deze erkenning van het NRTO onze Raja Yoga opleidingen voldoen aan de hoogste eisen die je als Opleider kunt krijgen in Nederland. Daar zijn we blij mee. Als mensen ons vragen of we erkend zijn, dan is het antwoord: Ja, dat zijn we.

We hebben voldaan aan de voorwaarden voor het STAP budget, in samenwerking met het UWV en DUO in de afgelopen perioden. Het STAP budget is na juli 2023 gestopt. We wachten op een vervolg regeling die er waarschijnlijk gaat komen. Als je vragen hebt, dat kan dat via ons centrale mailadres van onze administratie. Je hoort dan snel van hen terug.

We kunnen ons volledig vinden in de

Gedragscode van het NRTO. Deze zijn terug te vinden op onze pagina Algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden van het NRTO. Deze zijn ook terug te vinden op onze pagina Algemene voorwaarden.