over ons

missie en visie

De Yogaschool is min of meer geboren uit enige frustratie omtrent het Yogaonderwijs, ook Raja Yoga dat tot dan toe in Nederland werd gegeven. In vergelijking met de informatie uit de klassieke werken over Yoga kwamen de opleidingen in Nederland niet overeen. Dat kan stukken beter dacht de oprichter, inmiddels Yogacharya Patrick Ros. “Raja Yoga is te edel en zo geniaal, ik ga deze discipline in ere herstellen en onderhouden.” We zijn inmiddels 28 jaar verder.

De Yogaschool

de les locaties

De Yogaschool heeft 3 prachtige vestigingen met meerdere lesruimtes, allemaal dicht in de buurt bij het centrum. We zijn herkenbaar op het Roombeek, achter de grote (nog steeds gratis) parkeerplaats en daar vlak bij op 100 meter afstand, is de Lasonderstraat 3a. We zitten tevens aan de Emmastraat 147. Daar zijn eigen parkeerplaatsen.

lesrooster

Bekijk hier het lesrooster voor de opleiding Raja Yoga en de lessen Hatha Yoga en Zwangerschapsyoga.

Zwangerschapsyoga-groep4
Yoga Opleiding

docenten

contact

Heb je ergens een vragen over? Neem contact met ons op!