Cristina bru

Cristina brU

Docent

Ik wil me bij deze graag voorstellen. Mijn naam is Cristina en ik kom oorspronkelijk uit Spanje. Op mijn 25e heb ik mijn man op vakantie ontmoet, dus de liefde heeft me naar Nederland gebracht. Samen hebben we twee kinderen, een zoon van 20 en een dochter van 17 jaar oud.

Mijn eerste ervaring met yoga was zo’n 15 jaar geleden op een sportschool. Zoals veel werkende moeders met jonge kinderen was er een tijd waarin ik veel ballen hoog moest houden. Dat was niet te doen en er kwam een dag dat er iets in mij brak, een burn-out was het gevolg. Ik had niet naar de signalen van mijn lichaam geluisterd en werd gedwongen om alles stil te zetten.

Yoga heeft me geleerd om de signalen op tijd te herkennen; ik leerde om in contact te zijn met mijn lichaam.

Ik voelde door de jaren heen dat ik een stap verder moest in de yoga. Dit was het moment dat ik besloot naar De Yogaschool te gaan. En wat ben ik blij dat ik die stap heb genomen. Naast de lichamelijke balans die zich herstelde kwam er ook meer rust tussen geest en lichaam, waardoor ik mij niet meer zo snel door emoties en gedachten liet leiden.

Yoga heeft me veel goeds gebracht en gedaan, en dat doet het nog steeds. Ik ben dankbaar dat ik nu les mag geven zodat ik anderen de positieve effecten van yoga kan laten ervaren en hoop je dan ook in mijn les te mogen begroeten.