elke muijs

Elke Muijs

elke MUIJS

Elke zit sinds 2013 bij de Yogaschool en behaalde in 2020 haar erkenning. Zij is samen met Theun en moeder van twee jonge jongens. Niets is zo mooi als hun te zien opgroeien en te ontdekken wie ze zijn. Maar het vinden en houden van een goede balans is ook een uitdaging. Yogabeoefening helpt mij om beter in contact te blijven met waar het echt om gaat. Voor mij is dat liefde en er gewoon te zijn. Ik hoop met Moederschap & Balans een kleine bijdrage te leveren voor andere moeders; om meer verbinding te ervaren met henzelf, hun kinderen en dat wat voor hen het allerbelangrijkst is. Of in elk geval, even een rustpunt in de week te ervaren. Ook al wist ik het een paar jaar geleden nog niet, het geven van deze lessen voor jonge moeders en daarmee indirect ook hun kinderen/gezinnen is als een droom die uitkomt. Naast de Moederschap & Balans lessen ben ik werkzaam als psycholoog, waar ik ook met veel plezier werk met kinderen, jongeren en hun gezinnen.

OPGELEID BIJ DE YOGASCHOOL

Al onze docenten zijn bij De Yogaschool zelf opgeleid. Ze hebben zonder uitzondering minimaal 4 jaar basis- en docentenopleiding genoten en zij maken deel uit van de Meesteropleiding, zodat alle docenten steeds ook aan hun eigen ontwikkeling blijven werken en ook steeds bij complexere vraagstukken en speciale zorgaandacht voor cursisten en leerlingen op elkaars ervaring kunnen terugvallen. De hechte groep leerkrachten maakt dat wij op een unieke manier lessen kunnen aanbieden en onze kwaliteit al jaren op hoog niveau kunnen houden.