Inschrijfformulier De Yogaweek 2024

De gehele Yogaweek duurt van zaterdag 27 juli tot en met zondag 4 augustus

De lesdagen beginnen om 10.00 uur en eindigen om 21.00 uur. De eerste dag van blok 1 begint om 12.30 uur met een gezamenlijke lunch en de laatste dag van blok 3 eindigt om 16.00 uur.

Als je thuis slaapt en het programma volgt, dan ontbijt je thuis en ben je om kwart voor 10.00 aanwezig voor de les. De maaltijden en consumpties overdag zijn bij ons. We eten compleet macrobiotisch. Met overnachting zijn alle maaltijden bij ons.

Tarieven

Prijzen met overnachting:
1 blok – 325 euro
2 blokken – 685 euro
3 blokken – 955 euro

Tarieven

Prijzen zonder overnachting:
1 blok – 235 euro
2 blokken – 475 euro
3 blokken – 705 euro

Blok 1: zaterdag 27 – 07 t/m maandag 29 – 07.
Blok 2: dinsdag 30 – 07 t/m donderdag 01 – 08.
Blok 3: vrijdag 02 – 08 t/m zondag 04 – 08.

Algemene voorwaarden Yogaweek 2024

lees deze goed door.

• Deze Yogaweek wordt aangeboden en georganiseerd door De Yogaschool. We doen dit zelfs meer dan 21 jaar. Om deze Yogaweek goed te laten verlopen en daadwerkelijk Yoga tot stand te brengen zijn hier alle punten opgenoemd:
  • De inschrijving wordt voltrokken als het inschrijfformulier correct ingevuld en bij De Yogaschool ingeleverd is. De administratie stuurt per e-mail een bevestiging dat de inschrijving definitief is.
  • Graag het bedrag van blad twee voor 10 juni 2024 voldoen. Dat kan op ons centrale IBAN nummer.  NL69 INGB 0007235463 t.n.v. De Yogaschool, Enschede. Onder vermelding van je ‘naam’ en ‘yogaweek’
  • Het afsluiten van een annuleringsverzekering stellen we op prijs, want betalingen kunnen bij een annulering van jouw kant uit niet door ons worden geretourneerd.
  • Start en vertrektijd:
  • Blok 1. Van zaterdag 27 juli om 12.30 uur tot maandag 29 juli om 21.00  uur.
  • Blok 2. Van dinsdag 30 juli om 10.00 uur tot donderdag 1 augustus om 21.00  uur.
  • Blok 3. Van vrijdag 2 augustus om 10.00 uur tot zondag 4 augustus om 16.00  uur.
  • Lesadres: Oldenzaalsestraat 135, te Losser
  • Kom bij voorkeur op de fiets, als je met de auto komt kun je gratis parkeren op het terrein. Er zijn elektrische laadpalen.
  • Natuurlijk neem je je eigen zitkussen en mat en/ of zitdeken mee. Als je dit niet hebt nemen wij die voor je mee. Je hebt dit aan ons doorgegeven.
  • Graag vaste schoenen meenemen voor wandelingen.
  • Neem een verkeersveilige fiets mee. Als je die niet hebt laat het ons dan weten, dan huren we er eentje voor je. Jij hebt de fiets per blok op 1 dag nodig. Kosten: 10 euro per blok. Wil je drie dagen een fiets huren dan is het 3 keer dit bedrag.
  • Het gaat om een intensieve week. Iedereen komt voor vitaliteit en diepe rust. De deelnemer gaat altijd akkoord met de instructies van de leerkrachten.
  • Er zitten langere rustmomenten en stilte in ieder blok. Bij blok 1 korter en bij 3 het meest.
  • De Yogaschool kan niet aansprakelijk worden gesteld voor diefstal of schade van of aan persoonlijke goederen. De deelnemer verklaart hierbij dat hij/zij zal deelnemen aan deze week en programmaonderdelen op eigen risico en verantwoordelijkheid en dat de kosten van enig ongeval of letsel geheel door hem/haar worden gedragen. Tevens zal de deelnemer bij ondertekening van het inschrijfformulier De Yogaschool vrijwaren voor aanspraken van derden ten deze.
  • Elke schade aan gebouwen of interieur dient gelijk aan ons worden te gemeld.
  • Het eten is hoogwaardig biologisch dynamisch vegetarisch – we kunnen rekening houden met dieetwensen; deze heb je aan ons doorgegeven.
  • Op het terrein mag niet gerookt worden. Ook het nuttigen van alcohol en drugs van alle soort is niet toegestaan tijdens het verblijf.
  • Het betreft een week van yogaoefening en rust. Deelnemers die de orde en rust verstoren kunnen door de leiding naar huis gestuurd worden zonder restitutie van de kosten. Dit wordt bevestigd door het tekenen van het inschrijfformulier.
  • Telefoons en andere elektronische apparatuur (zoals laptops, tablets of dergelijke) worden thuisgelaten of bij aanvang gelijk ingeleverd bij de leiding. We bewaren die gedurende je verblijf voor je.
  • Alleen in dringende gevallen mag er in overleg met de leiding gebeld worden. We herhalen, iedereen komt voor de rust. Telefoons horen daar niet bij.
  • Voor noodgevallen ben je natuurlijk wel bereikbaar. Hiervoor kun je de mensen thuis een van de volgende telefoonnummers doorgeven:
  • Mascha: 06-52613527 – ze zal het bereikbaarst zijn.
  • Patrick:  06-50972371. Ylvy: 06-28175809
  • Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
  • Iedere Yogaweek steeds weer prachtig, je gaat het merken en we hebben er veel zin in!