Jan Dijkstra

Jan Dijkstra

jan dijkstra

Docent Hatha Yoga

Mijn naam is Jan Dijkstra, woonachtig in Enschede. Ik mijn vrije tijd hou ik me graag bezig met beeldende kunst. De eerste kennismaking met De Yogaschool in 2016 voelde als thuiskomen. Gedurende de basis-, docenten-, en inmiddels meesteropleiding hebben diepgewortelde destructieve patronen plaatsgemaakt voor meer rust, stabiliteit, vitaliteit en levensvreugde. In januari 2021 heb ik mijn erkenning als docent behaald en daarmee kwam een grote wens uit. Lesgeven als Hatha- en Raja Yoga docent. Ik geef tevens de Engelse Hatha Yoga les.

opgeleid bij de yogaschool