Josien doornink

Josien

josien doornink

De beoefening van yoga heeft mij heel veel gebracht. Het allerbelangrijkste voor mij is dat ik beter heb leren voelen, gevoel durf toe te laten en mijn gevoel kan volgen. Dat is voor mij de sleutel voor eigenlijk alles in het leven.
Een ander belangrijk effect is dat mijn zelfvertrouwen is toegenomen, zodat ik nu beter voor mezelf kan opkomen en mijn grenzen aangeef. Ook ben ik rustiger geworden en maak ik me minder druk om alles. Voor wat echt belangrijk is in het leven heb ik nu meer aandacht. En verder niet te vergeten de effecten van het fysieke gedeelte; door yoga ben ik leniger, krachtiger en energieker en zit ik meer in mijn lijf en minder in mijn hoofd.

Verder heb ik geleerd dat je er zelf veel aan kunt doen om je beter te gaan voelen. Dit alles is natuurlijk een leerproces, het lukt vaak niet meteen, maar stapje voor stapje kom je vooruit als je je er voor inzet!
Mijn naam is Josien Doornink en ik woon in Aalten in de mooie Achterhoek samen met mijn man en dochter. Naast yoga-beoefening houd ik ervan om te wandelen in de natuur en vind ik het fijn om in de tuin te werken. Verder volg ik pianoles en zie ik graag de mensen om me heen. In 2010 ben ik begonnen met de Basisopleiding bij de Yogaschool, daarna de Docentenopleiding en nu volg ik de Meesteropleiding. Het is mijn wens om mijn ervaringen nu te delen met anderen.