AnyConv.com__IMG_3298

Leonie Vaarhorst

Mijn naam is Léonie. Ik ben getrouwd met Hans en samen hebben we twee kinderen. Na enkele gebeurtenissen in mijn leven die diepe indruk hebben achter gelaten ontstond een diep verlangen naar verandering, mijn hart volgen… Met toewijding ben ik aan deze weg begonnen, langs ups en downs, zonder een weg terug…. Yoga, kwam op mijn pad, begeleiding op het juiste moment. Dit heeft me enorm geholpen, het heeft veel meer helderheid, vertrouwen en bewustzijn gebracht. Een oneindige realisatie waarbij ik tot geheel nieuwe inzichten en kijk op mezelf en op het leven ben gekomen. Een levenswijze waarvan ik, als Yoga docent, iedereen deelgenoot zou willen maken. Naast yoga besteed ik mijn tijd aan roeien en ben ik fotograaf. Met dankbaarheid kijk ik op de afgelopen jaren terug en met plezier ga ik verder op mijn pad. Hopelijk ontmoet ik ook jou op deze mooie weg.