Marijke kamminga

ervaar de kracht van de stilte

Marijke Kamminga

Marijke kamminga

hatha & zwangerschapsyoga

Marijke Kamminga is getrouwd met Wim en moeder van 3 dochters. Marijke is oorspronkelijk lerares handvaardigheid, maar geeft inmiddels sinds 2006, meer dan 17 jaar Hatha Yogalessen voor de Yogaschool. Marijke geeft ook Zwangerschapsyoga sinds 2008. Ze doet dit duidelijk, helder en overwogen. Onder haar leiding zijn de dames in uitstekende handen geven de verloskundigen in Enschede aan ons door. Men verwijst direct naar ons. Marijke geeft Hatha Yoga op dinsdagochtend en donderdagavond.

Marijke is de vaste zwangerschapslerares op maandag en woensdagavond. Dat doet Marijke niet goed, nee, dat doet ze echt geweldig !!! Vele moeders en hun rustig geboren kinderen zijn blij met haar duidelijke leiding en keren bij volgende zwangerschappen graag terug naar ons.

opgeleid bij de yogaschool