Natalie Arendenshorst

Natalie Arendenshorst

Docent hatha yoga

Ik ben Natalie Arendshorst, getrouwd met Richard en samen hebben we 3 kinderen. Ik hou van family-time en wandelen en lezen. Ik werk als apothekersassistente op de afdeling bereidingen in de ziekenhuisapotheek in Hengelo. Toen ik eind 2013 begon met yoga, was het na een aantal lessen al niet meer weg te denken uit m’n leven, en echte ‘klik’ en ‘t voelde als thuiskomen. De keuze maken om uiteindelijk de opleiding te gaan doen was dus niet moeilijk. Na 4 jaar de yogaopleiding bij de yogaschool heb ik al zo veel meer geleerd over yoga, maar óók over mezelf. De yogatheorie kun je zo mooi toepassen in je dagelijks leven! Het heeft me veel meer rust gebracht, meer overzicht en een leniger en sterker lichaam. Ook koos ik voor andere betere voeding, al met al heb ik nu veel meer energie. Yoga heeft me veel bewuster gemaakt, bewuster van alles om me heen, maar ook veel bewuster van mijn eigen binnenwereld, want yoga is ook de reis naar binnen. Je bewustzijn wordt groter en je komt (dichter) bij je ware Zelf.

Hiervoor ben ik de yogaschool erg dankbaar en ook voor mijn erkenning die ik in 2018 heb mogen ontvangen. Ik verheug me erop les te gaan geven en hoop anderen te kunnen inspireren en te helpen. Want yoga doe je niet alleen op de mat, yoga is nog zoveel meer ♡