peter moolenaar

Peter Moolenaar

peter moolenaar

Docent hatha yoga

Geboren in Eibergen woont Peter Moolenaar al jaren in Enschede. Deze nauwkeurige kunstenaar met kwast en zaag bezit veel lichamelijke beheersing. Inmiddels is hij een zeer goede kok geworden en professioneel schilder. Zijn rustige houding met veel aandacht voor precisie, dankt deze man aan zijn jarenlange Yogabeoefening. Hij is inmiddels behoorlijk ervaren en trouw aan de mooie discipline die Raja Yoga heet. Altijd goede vragen stellend. Goed werk leveren. Natuurlijk met de nodige humor.

opgeleid bij de yogaschool

Peter