wilma golbach

wilma golbach

Docent hatha yoga

Probeer eens te raden uit welk bouwjaar Wilma komt? Tel daar 12 bij op en je hebt het. Yogabeoefening geeft een gezond en vitaal lichaam, een kalme geest. Het maakt je opgewekt en liefdevol. Wilma heeft het. Ze is sportief en bekwaam geworden in vele jaren Hatha Yoga, die Wilma geeft op verschillende tijdstippen per week. Er zijn weinig momenten waarin Wilma niet lacht. Wilma woont net over de grens en heeft twee volwassen kinderen. Zij behaalde een erkenning tot leerkracht in 2007.

opgeleid bij de yogaschool

Untitled