eugenia dumitrica

eugenia+profiel2

eugenia dumitrica

Docent hatha yoga

Mijn naam is Eugenia. Ik ben in Roemenië opgegroeid en ben in 2000 in Nederland gekomen .Daar heb ik middelbaar onderwijs gevolgd met de nadruk op sport (atletiek). Ik heb meerdere sporten beoefend zoals turnen en atletiek. In Nederland heb ik in de sportschool yoga ontdekt.

De nuances van body Balance ervoer ik als prettig en was het begin van een nieuw pad. Pas in 2015 toen ik kennis maakte met Raja Yoga was ik gelijk onder de indruk. Ik dacht: “Dit is het “. Mijn zoektocht heeft zijn doel bereikt. Raja Yoga heeft mij het allerhoogste gebracht: enthousiasme, liefde en vrede. Het is de weg naar het hoogste geluk en tevredenheid.

In yoga ervaar ik evenwicht, harmonie, vreugde, verrukking en vrijheid. Door het pad van yoga te bewandelen heb ik de juiste instrumenten gekregen om mij verder te ontwikkelen en mijn bewustzijn te vergroten. Mijn leven is verrijkt, het geeft zin en inhoud. Als hulpverlener probeer ik de yoga-middelen in de praktijk toe te passen. Het heeft een domino effect en het werkt op lange termijn, langzaam en zeker. Het inspireert me in het licht en vreugde te leven en mijn dharma te volgen. In de zomer 2018 heb ik de erkenning van de Yogaschool als leerkracht ontvangen. Door mijn leraren heb ik kennis, vertrouwen en enthousiasme, moed en hoop gekregen. Ik ben dankbaar en ontzettend blij om mijn kennis en ervaring te mogen delen met mijn medemens en samen te werken aan het hogere plan voor de mensheid. Ik hoop dat ik andere mensen kan ik inspireren en helpen door deze weg van yoga te volgen en te vertrouwen. Dat op een diepe manier met een knipoog en spelenderwijs de verlichte geest bij mensen binnen kan komen. Door kracht van liefde alles is mogelijk en liefde is in iedereen. Liefde is alles, in alle schoonheid.