Katya Huber

katja

Katya Huber

Docent hatha & Raja yoga

Katya Huber is geboren in 1991. Getrouwd en samen gezegend met 2 kids. Tijdens haar werk in de reguliere gezondheidszorg kwam ze er al gauw achter dat er nog een stuk miste. Dit was het begin van de weg naar binnen.

In 2015 kwam Raja Yoga op haar pad. Gedurende de jaren van Yoga beoefening vielen steeds meer puzzelstukjes op hen plek. Deze volledige leer vormt nog steeds de basis voor haar dagelijkse beoefening. Sinds 2019 geeft ze met veel liefde Hatha Yoga les en Raja Yoga opleiding.

Er volgde een studie tot Ayurvedisch Therapeut en meerdere verdiepings lessen van artsen. De Ayurvedische behandelingen zijn ruim en veelzijdig. Yoga beoefening en meditatie zijn onderdelen van het systeem en daarom zijn we blij deze geneeswijze aan te kunnen bieden bij De Yogaschool.