raja yoga online opleiding

raja yoga online opleiding

De Online Opleiding Raja Yoga is een online alternatief op de reguliere opleiding met 1 fysieke lesdag in de maand. Raja Yoga is de meest oorspronkelijke en zuivere vorm van Yoga. Het beschrijft een methode van 8 stappen waarmee je toe werkt naar een gezond lichaam, meer vitaliteit en overzicht. Dit zorgt er voor dat je steeds meer rust, vrijheid en geluk ervaart.

het online programma

Online leeromgeving

Oefen thuis met behulp van de door ons ontwikkelde leeromgeving met videolessen en verdiepingsoefeningen.

Persoonlijke begeleiding

Je krijgt online begeleiding van een vaste leraar die je een dag per maand persoonlijk les geeft in kleine groepen.

1 lesdag per maand

Leer in de lesdag nieuwe yogahoudingen en meditatieoefeningen. Je kan alle vragen stellen die je hebt aan jouw docent.

aanvullende programma's

De Yogaschool - Wam

Aanvullende programma's

Je krijgt de mogelijkheid om deel te neem aan alle aanvullende programma's die we binnen De Yogaschool organiseren. Retraites, yoga-werken, workshops en reflectiedagen.

Een team van ervaren leerkrachten

Je krijgt toegang tot ons team van ervaren leerkrachten die door onszelf zijn opgeleid om jou te begeleiden van het begin van je yoga pad tot meesterschap.

Aansluiting reguliere opleiding

Je kunt overstappen in september of januari naar onze vaste opleiding in Enschede met wekelijks lessen op jouw eigen niveau.

je kunt het hele jaar door starten

Ons online-programma Raja Yoga is een programma waar je het hele jaar door mee kunt starten. Je krijgt 1 lesdag per maand met een ervaren leerkracht én toegang tot onze leeromgeving met video’s en oefeningen.

Gedurende de maand wordt je individueel begeleid door diezelfde leerkracht via de leeromgeving. In de maandelijkse lesdag kun je al jouw vragen stellen over de lesstof, er worden Asana’s en meditatie-oefeningen in detail behandeld, inclusief de uitwerking ervan op lichaam en geest. Bovendien gaan we in de lesdagen dieper in op de theorie achter De Yogaleer en de toepassing ervan in jouw leven.

Je kunt ieder moment instappen. Als je wilt kun je in januari en september instromen in onze opleiding met wekelijkse klassikale lessen. We overleggen dan met elkaar wat voor jou op dat moment het meest passende niveau van instroom is.

wat ga je ervaren

Je krijgt de noodzakelijke kennis en training onder begeleiding van een ervaren leerkracht, zodat je de samenhang gaat zien in de methode van Raja Yoga. Je leert om zelfstandig te oefenen en van daaruit jouw persoonlijke ontwikkeling vorm te geven. Dat verschaft jou een proces van permanente verbetering dat je steeds meer meesterschap in jouw eigen leven geeft. Je leert jezelf beter kennen en zo jouw leven beter begrijpen en beheersen.

Meer rust

Je krijgt concrete handvaten voor meer rust in jouw leven.

Zingeving in je leven

Je krijgt heldere aanwijzingen voor meer zingeving in je leven.

Vitaliteit

Je leert fysieke houdingen voor vitaliteit, kracht en souplesse.

energiebeheersing

Je leert concentratietechnieken voor energiebeheersing.

stilte en evenwicht

Door concentratie en meditatie ga je meer innerlijke stilte en evenwicht ervaren.

bewuste zelfreflectie

Je leert een beproefde methode voor bewuste zelfreflectie.

standvastigheid

Leer standvastigheid door zelfkennis.

vrijheid

Je leert vrijheid te ervaren door onderscheidingsvermogen.

Meld je aan voor een kennismaking!

Meld je aan voor een persoonlijke kennismaking in Enschede met een van onze meest ervaren leerkrachten.

Ervaringen van anderen

kom kennis maken!

Meld je gratis en vrijblijvend aan voor een kennismaking.

meer informatie over raja yoga?